niedziela, 31 maja 2015

To już jest koniec?

Odpowiedź: Nie!
Po jakże "pochlebnej" recenzji mojego bloga postanowiłam zebrać się w sobie i napisać historię od nowa. Zamysł pozostał ten sam jednak wykonanie uległo zmianie.
Prolog pojawił się dzisiaj. Jest bardzo "długi". Rozdział 1 pojawi się w następny weekend, a Rozdział 2 za miesiąc (Też was kocham <3). Od tego czasu pojawiać będzie się regularnie co miesiąc.
Tak gadam tu i gadam a nie podałam wam adresu. Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie na dłużej śledząc przygody nie tylko Pottera, ale też i innych moich bohaterów. >> Klik <<

3 komentarze:

  1. Hej,
    cieszę, że się odezwałeś, no cóż zajrzę na nowy blog to jest pewne, ale mam pytanie droga autorko co z blogiem „tomina” zaczęłam czytać teksty mi się spodobały, miałam niedługo tam skomentować, tylko chciałam przeczytać wszystko, a teraz jest już usunięty, czy na nowym umieścisz te teksty, które były tam?
    Multum weny życzę…
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu miałam nadzieje na więcej . Czekam jesli zaczniesz pisać dalej. Opowiadanie tak mnie wciągnęło ze aż szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały blog to jest kwestia wielu ważnych czynników. A tutaj widzę profesjonalne podejście do spraw.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy